Breaking

2008

مکتوبات 2008
05/01/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
قیادت میں موجود ساتھی زیادہ قربانی، ہجرت اور محنت والا طرز عمل رکھیں… تلاوت، نماز باجماعت، ذکر و درود شریف کا اہتمام کریں… دنیا میں نہ پھنسیں… آخرت کو سامنے رکھ کر مسافرانہ زندگی گزاریں۔ ہر وقت ایک کتاب مطالعہ میں رکھیں… جب ختم ہوجائے فوراً دوسری شروع کردیں… فوری طور پر ساتھی اگلے ہفتہ میں حضرت شیخ الحدیث ؒ کے رسالے فضائل درود شریف کا مطالعہ کرکے اطلا ع کریں… اپنے اوقات کو ایسا آزاد نہ کریں کہ بے کار ہو جائیں۔ کم از کم ایک مدرس جتنا وقت پابندی سے جماعت کا کام کریں… القلم کو نعمت سمجھ کر پڑھیں، چلائیں اور پھلائیں۔ ذہنی وقلبی طور پر تشکیل اور علاقے کی تبدیلی کیلئے تیار رہیں، ورنہ جہاد کی قبولیت مشکوک ہوجاتی ہے… محاذ اور شہادت کا شوق زندہ رکھیں۔ روزانہ پابندی سے تعلیم کرائیں۔ (فضائل جہاد)
والسلام
خادم
(اہم ہدایات برائے ذمہ داران)
۳۰ ذی الحجہ ۱۴۲۸ھ
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
۱۴۲۸ہجری اسلامی سال کا آخری دن ہے۔ شام کو سورج غروب ہوجاتے ہی نیا سال، نیا مہینہ، نیا دن شروع ہوجائے گا۔ یعنی جمعہ کا دن، یکم محرم ۴۲۹ ہجری۔ کتنا اچھا ہوکہ ہم نئے سال کا استقبال کسی مسجد میں باوضو ذکر، تلاوت، استغفار کرتے ہوئے کریں۔ جانے والے سال کی آخری گھڑیاں ہمیں اللہ پاک کی مسجد میں اللہ پاک کا ذکر کرتے ہوئے دیکھ کر رخصت ہوں۔ اور نئے سال کی پہلی گھڑیاں ہمیں اسی حال میں دیکھیں کہ ہم اپنے محبوب رب کے دل و جان سے وفادار،  اسکے عذاب سے ڈرنے والے اور اسکی رحمت کے امید وار اور اسکی راہ میں ذبح ہونے کو تیار۔ اللہ اکبر! نیا چاند دیکھنے اور پہلی رات کے معمولات کا اہتمام کرنے کی بھی درخواست ہے۔ دعاء کریں رو، رو کر کہ نیا سال آقا مدنی صلی اللہ علیہ واٰلہ وسلم کی امت کا سال ہو۔ فتح، غلبے، بخشش اور آزادی کا سال اور تمام اسیران اسلام کی رہائی کا سال، آمین۔
والسلام
خادم
(جدید سال کا استقبال)
 ۹ محرم ۱۴۲۹ھ
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
بخاری و مسلم کی روایت سے معلوم ہوتا ہے کہ حضور ﷺ  فضلیت والے ایام میں سے عاشورہ کے روزے کا سب سے زیادہ اہتمام فرماتے تھے۔ یعنی نفل روزوں میں عاشورہ کا روزہ سب سے زیادہ افضل ہے۔  حدیث میں آیا ہے کہ ۴ چیز یں آپ ﷺ  کبھی نہیں چھوڑتے تھے ان میں سے پہلی چیز عاشورہ کا روزہ ہے ۔ میرے بھائیو!… کل عاشورہ کادن ہے اور دعاء کی درخواست ہے۔
والسلام
 خادم
(صوم عاشورہ)
03/02/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
۴ فروری ۲۰۰۰… کراچی پریس کلب… حضرت مفتی نظام الدین شامزئی صاحب اور حضرت مفتی محمد جمیل خان صاحب رحہما اللہ نے جیش محمد ﷺ کے قیام کا اعلان فرمایا۔ تاریخ اسلام کے اس یادگار واقعہ کوکل ۸ سال ہو رہے ہیں۔ ۸ سال عزیمت اور خون سے گل رنگ داستان۔ طوفانوں میں گھری کشتی کا سفر، وَالْحَمْدُ لِلّٰہِ رَبِّ الْعَالَمِیْنَ۔ یا اللہ! قبول فرما، معاف فرما، آپ توّاب الرحیم ہیں۔ تمام شہداء کی پاکیزہ روحوں کو سلام۔ تما م اسیران جیش محمد ﷺ کی خدمت میں پیار بھرے۲ آنسو، اور میدن عمل میں ڈٹے زخمی بدن یاروں کوخراج عقیدت ۔
عزیز بھائیو! استقامت سب سے بڑی کرامت ہے۔ رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا اِنَّکَ اَنْتَ السَّمِیْعُ الْعَلِیْمُ وَتُبْ عَلَیْنَا اِنَّکَ اَنْتَ التَّوَّابُ الْرَّحِیْمُ۔
والسلام
خادم
(تذکرہ تاسیس جیش محمد ﷺ)
08/02/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
 سب ساتھی دعاء کریں، کہ ملک میں اللہ پاک، رسول اللہ ﷺ، اسلام اور جہاد کی وفادار حکو مت قائم ہو۔
والسلام
 خادم
(ایک دعاء)
12/04/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
تمام ہم جماعت ساتھیوں کواللہ پاک کی رحمت کی دعا اور مبارک باد۔ اللہ پاک نے بہت احسان اور فضل فرمایا، ماشاء اللہ، بارک اللہ۔ اللہ پاک قبول فرمائے۔ ہر ساتھی یہ ۵ کام فوراً اللہ پاک کی رضا کے لیے کر لے۔
(۱) دو رکعت شکرانہ کی نماز۔
(۲) سُبْحَانَ اللّٰہِ وَبِحَمْدِہٖ سُبْحَانَ اللّٰہِ الْعَظِیْمِ وَبِحَمْدِ ہٖ اَسْتَغْفِرُ اللّٰہَ
(۳) اَسْتَغْفِرُاللّٰہَ ۳ سوبار۔ یَا غَفَّا رُ اِغْفِرْلِیْ ذُنُوْبِیْ یہ ۳ کام ہوگئے جوآج ہی کریں ۔
(۴) چوتھا کام ہے فتح الجواد زیادہ سے زیادہ مسلمانوں تک پہنچانے کی کوشش کریں۔ آپ کا اجر بھی شامل ہوجائے گا۔
(۵)آخری کا م یہ ہے کہ قرآن پاک کے ۲ جملے ہیں… ’’اللہ پاک ہی نے بدر میں تمہاری مدد کی جبکہ تم کمزور تھے‘‘۔ اس جملے کی کیفیت ہم پر طاری رہے، شکر و تواضع کی کیفیت۔ دوسرا جملہ ہے… ’’اور حنین کے دن تمہیں اپنی کثرت پہ ناز ہوا تو وہ تمہارے کچھ کام نہ آئی اور کشادہ زمین تم پر تنگ ہوگئی‘‘۔ اس جملے کے مطابق ہم عجب اور فخر سے بچیں۔
والسلام
خادم
(فتح الجواد، جلد ۲ کے افتتاح کے موقع پر اہم ہدایات)
15/05/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
جماعت کے تمام ذمہ داروں اورکارکنوں سے تاکید ی گزارش ہے کہ وہ فتح الجواد کی دونوں جلدوں کا مطالعہ جلد از جلد مکمل کریں۔ یہ آیا ت جہاد کی آسان اردو تشریح ہے۔ اس کے مطالعہ سے انشاء اللہ ایمان میں قوت آئے گی، نظر یہ مضبوط ہوگا، جہاد کی حقیقت اور وسعت معلوم ہوگی۔  آپ کو اپنی جماعت، محنت اور نظریہ کی حقانیت سمجھ آئے گی، اس لیے دیر نہ کریں۔ اس کو سفر، حضر میں ساتھ رکھیں اور مطالعہ کرکے خط کے ذریعے خادم کو اطلاع کریں۔
والسلام
 خادم
(فتح الجواد کے مطالعہ کا حکم)
01/08/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اللہ تعالیٰ آپ سب حضرات سے بڑا کام لے رہا ہے، اللہ تعالیٰ قبول فرمائے۔ پورے دین کی حفاظت کاکام، قرآن پاک کی آیات محکمات کی تبلیغ اور حفاظت کاکام اور امت مسلمہ کی حفاظت کاکام۔ جماعت میں پہلے دن سے اجتماعی اموال میں امانت کی آواز لگائی گئی تھی، جس کے مثبت اثرات الحمد للہ ظاہر ہوئے۔ ایک بار پھر آواز لگانے اور اس اہم سبق کودہرانے کی ضرورت ہے۔ حُب دنیا کا فتنہ اس امت کیلئے سب سے بڑا فتنہ ہے اور یہ فتنہ ہر مسلمان پر حملہ کرتا ہے۔ آپ حضرات میرے لیے اور میں آپ کیلئے اس فتنے سے حفاظت کی دعا کریں اور چند کام کریں۔
 (۱) صبح شام تین بار سورۃ ’’اَلْھٰکُمُ التَّکَاثُرُ‘‘ پڑھیں۔ اس سے مال کی محبت کم اور ختم ہوتی ہے، انشاء اللہ۔
(۲) اپنے مالی معاملات کا خود تنہائی میں جائزہ لیں۔
(۳) اجتماعی اموال کو جب مال غنیمت سمجھ کر اڑایا جائے تو یہ قیامت کی علامت ہے۔ اپنے شعبوں میں اجتماعی اموال کے بارے شرعی احکامات اور ترتیب نافذ کریں۔
(۴) ایک دوسرے کی اجتماعی اموال سے پر تکلف دعوتیں نہ کریں اور اجلاسات میں بھی کھا نا سادہ رکھیں۔
(۵) مال کو عزت کا معیار نہ سمجھیں۔ حساب دینے اور لینے سے نہ شرمائیں ۔ عزت تقویٰ میں ہے۔
(۶) معارف الحدیث میں سے’’ابواب الزھد‘‘ کا کبھی کبھار مطالعہ کیا کریں اور اپنے گھروں میں اس کی تعلیم کرایا کریں۔
(۷) چند دن مقرر کرکے پوری جماعت میںاس لازمی معاملے کا شعور پیدا کریں۔ اس سے ہر کسی کے رزق میں برکت ہوگی اور انشاء اللہ جماعت ہر فتنے سے محفوظ رہے گی۔
ان امورکو اس طرح سر انجام نہ دیں کہ کام بند ہوجائے اور نہ کوئی ساتھی اسے اپنے اوپر اشارہ سمجھے۔ یہ سبق سب کیلئے ہے اور ہم سب کی ضرورت ہے اور ہم سب کی کامیابی کا اس پر انحصا ر ہے۔ اللہ تعالیٰ ہم سب پر اپنی رحمت فرمائے۔
والسلام
خادم
(امانت داری کا حکم)
03/08/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
تمام اخوہ کو سلام ۔ آج رجب کی ۳۰ تاریخ  ہے۔ تھوڑی دیر بعد سورج غروب ہوتے ہی یہ حرمت والا مہینہ ہمارے اعمال کی فائل لے کر رخصت ہوجائے گا۔ توبہ، استغفار کے ذریعے گناہوں کی فائل کو مٹایا جاسکتا ہے۔ اور اس مہینے کا اختتام اور شعبان شریف کا استقبال، پاک، باوضو، ذکر، تلاوت، مسجد میں ہونا ہمارے لیے مفید ہے، انشا ء اللہ۔ اور رات کو ان تمام اعمال کا اہتمام کریں جو پہلی رات کیے جاتے ہیں۔ بندہ بھی دعاء کا محتاج ہے۔ 
والسلام
 خادم
(استقبال شعبان)
10/08/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آج کل ملکی فضا میں غفلت کا زہر بھرا ہوا ہے اور ادھر شعبان کا برکت والا مہینہ جارہا ہے اور  رمضان المبارک کی آمد ہے… بعض روایات کے مطابق ہمارے اعمال اسی مہینے پیش کیے جاتے ہیں ۔ رزق اور موت وغیرہ کے اہم فیصلے نازل ہوتے ہیں۔ ۱۵ شعبان کی فضیلت بھی اہل سنت کے نزدیک ثابت ہے۔ اس لیے ہم سب اپنے اندرکا جائزہ لیں کہ کہیں ہم بھی غفلت یا دل کی سختی کا شکار تو نہیں ہورہے… اپنے آپ سے یہ چند سوال پوچھیں…
(۱) دل زندہ ہے یا غفلت، شہوت اور بد نظری سے بیمار ہے۔
(۲) اللہ پاک کی رضا مقصود ہے یا دنیا کی فکروں کا حملہ ہے؟
(۳) نماز باجماعت کا اہتمام ہے یا نہیں؟
(۴) تلاوت، درود شریف ودیگرمعمولات پورے ہیں یا غفلت ؟
(۵) والدین راضی ہیں یا ناراض؟
(۶) رجب، شعبان والی مسنون دعائیں یاد ہیں یا نہیں؟
(۷) شہادت کا شوق اور دعا جاری ہے یا نہیں ؟
(۸) اجتماعی اموال میں امانت اور احتیاط ہے یا نہیں؟
اگر ان سوالات پر غور کرنے سے معلوم ہو کہ غفلت ہو رہی ہے تو پھر شیطان سے اپنا ہاتھ چھڑا کراللہ پاک کی طرف بھاگیں۔ دو رکعت صلوۃ الحاجت اور ایک ہزار با ر ’’یاحی یا قیوم‘‘ پڑھ کر اللہ پاک سے توبہ، استغفار کر کے ان تمام سوالات میں خودکو ٹھیک کریں… آپ میرے لیے دعاء کریں اور میں آپ کے لیے دعاء کرتا ہوں… اس پیغام کو ہر ساتھی تک اور اپنے گھر والوں تک پہنچائیں۔
والسلام
خادم
(غفلت اورگناہ سے حفاظت کا پیغام)
12/08/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
تمام جانباز ساتھی مقبوضہ کشمیر کے تازہ حالات سے باخبر رہیں۔ وہاں کے مسلمانوں کی حفاظت اور کامیابی کیلئے دعا کریں اور خود کو ان کی ہرطرح کی مدد کیلئے تیار رکھیں… مسلمان ایک جسم کی طرح ہیں… جہاد کشمیر غزوہ ہند کا حصہ… ان دنوں تو اہل کشمیر نے بہادری کی… غیرت کی عجیب تاریخ رقم کی ہے… شہدائِ کشمیر کاخون اپنا رنگ دکھا رہا ہے… کشمیر کے تمام شہیدوں اور غازیوں کوسلام… تمام شہدائِ اسلام کوسلام۔
والسلام
خادم
(جہادکشمیر)
30/08/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اس رمضان کا خاص تحفہ… چاند رات کو چھبیسویں (۲۶)  پارے سے سورۃ الفتح پڑھ لیں۔ انشاء اللہ پورا سال فائدہ ملے گا۔ رمضان المبارک کا استقبال مسجد میں تلاوت وذکر کی حالت میں کریں۔ دعاؤں کا محتاج۔
والسلام
خادم
(استقبال رمضان اور ایک اہم وظیفہ)
۱۴۲۹ھ رمضان المبارک
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اللہ پاک آپ سب کی محنتوں کو قبول فرمائے… اور ہر قدم پر رحمت اور نصرت فرمائے… اس سال بھی مرکز شریف میں اعتکاف اور تربیہ کی ترتیب ہے۔ اپنے رشتہ داروں، دوستوں اور اپنے علاقے کے لوگوں کو ترغیب د ے کر بھیجیں… انکی اصلاح ہوگی توآپ کو بھی اجر ملے گا… شرکت کے خواہشمند حضرات ۲۰ رمضان، مطابق۲۱ ستمبر ظہر تک پہنچ جائیں۔
والسلام
خادم
(مرکز اعتکاف)
یکم شوال ۱۴۲۹ھ
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آپ سب کو عید مبارک۔ بَارَکَ اللّٰہُ لَکُمْ۔ ہمارے محبوب ساتھی بھائی خبیب ؒ کل جام شہادت نوش فرماگئے۔ وہ مقبوضہ کشمیر میں جماعت کے سالار تھے۔ ان کے لیے اور تمام مجاہدین کیلئے دعاء  فرمائیں۔ عید کا دن غفلت میں گزرانے والوں کیلئے وعید ہے۔ نماز باجماعت، تلاوت اور معمولات کا اہتمام کریں۔ یہ دنیا جی لگانے کی جگہ نہیں ہے۔ دین کاکام اور آخرت کی تیاری میں ہم سب اپنی خوشیاں تلاش کریں۔ جن ساتھیوں نے رمضان مہم میں محنت کی وہ میرا خصوصی محبت بھرا سلام قبول کریں۔ اللہ پاک ہم سب کے روزے، تراویح،  تلاوت اور دینی خدمت قبول فرمائے اور اپنی رحمت والی نظر کرم عطا فرمائے۔ د عاء کا محتاج۔
والسلام
خادم
(عید مبارک)
04/12/2008
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
 عشرہ ذی الحجہ کے دن اور راتیں بہت قیمتی ہیں۔ شیطان کی کوشش ہوتی ہے کہ غفلت میں ڈالے اور ان مبارک ایام میں عبادت سے روکے۔  ہوسکے توکل اور پرسوں کا روزہ رکھیں۔ محنت، عبادت اور ذکرکا اہتمام کریں۔ اس سال وقف قربانی کے تقاضے زیادہ ہیں۔ تمام ساتھی دعاء اور محنت کریں کہ تمام تقاضوں کی مقدار قربانیاں جمع ہوجائیں۔ اللہ پاک آپ سب پر اپنی رحمت فرمائے۔ دعاء کا محتاج۔
والسلام
خادم
(عشرہ ذی الحجہ و قربانی مہم)

10/12/2008 

No comments:

Post a Comment