Breaking

2006

(2006(
بسم اللہ الرحمن الرحیم
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
مسلمانو! مجاہدین پر اس وقت اللہ کی خاص رحمت ونصرت نازل ہورہی ہے، ہر طرف الحمد للہ فتوحات ہی فتوحات ہیں۔ ان حالات سے گھبراکر دشمنان اسلام، منافقین ایک بار پھر مجاہدین کو تنگ کرنے کی منصوبہ بندی کررہے ہیںاور شیطان مجاہدین میں گناہ اور غفلت ڈال رہا ہے ۔ اے اللہ پاک کے سپاہیو! جنت مسکرا مسکرا کر انتظار کرر ہی ہے، اس لیے مضبوط رہو۔ باہمت بنو اور پیارے رب کی خاطر ہرقربانی کیلئے خود کو تیار رکھو۔ رب کعبہ کی قسم! یہ دنیا فانی ہے اور اصل زندگی آخرت کی ہے۔ خبردار! کوئی دشمن تمہای بزدلی کو نہ دیکھے۔ بزدلی سے اللہ پاک کی پناہ۔ زمین بھی بہادر مسلمانوں کی ہے اور جنت بھی۔ اللہ پاک سے مدد مانگو۔ اس کے دروازے پر سر رکھو اور حکومت کے کسی اقدام سے نہ گھبراؤ۔ اَللّٰہُ اَکْبَرُ حَسْبُنَا اللّٰہُ وَنِعْمَ الْوَکِیْلُ۔
والسلام
خادم
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
میری طرف سے تمام بھائیوں کو سلام، دعا کی درخوست اور یہ گزارش کہ رمضان جیسے اختتام کی طرف جائے ویسے اپنی عبادت، دعائیں اور توجہ الی اللہ اور فکر آخرت بڑھاتے جائیں۔ رمضان مہم کی کار گزاری پر شکر ادا کریں۔ ناز اور فخر کی کیفیت پیدا نہ ہو۔ سورۃ انفال کی پہلی ۴ آیات کا ایک بار ضرور مطالعہ کسی بھی تفسیر میں کر لیں، ابھی بہت کام باقی ہیں۔ ساری دنیا پر کفر کی حکومت ہے۔ ایک چپہ زمین پر بھی خالص اسلام نافذ نہیں۔ اس لیے اپنے کام کو زیادہ نہ سمجھیں بلکہ مزید محنت کی فکر کریں۔
والسلام
خادم
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اللہ کے خاص بندو! فجر کی نماز کا مسجد میں جماعت کے ساتھ اہتمام کرو۔ فجر میں سستی منافق کی علامت ہے۔ اور بلا عذرگھر میں ادا کرنا تبا ہی، ہلاکت اور نحوست ہے ۔ اے زمین  پر اسلام  نافذ کرنے کے خواشمند جوانو! اپنے اوپر اسلام نافذکرو، تب تمہارا دعویٰ سچا ہوگا، اور اللہ پاک کی نصرت تم  پر نازل ہوگی اور تم سے زمین پر اللہ پاک کی خلافت کاکام لیا جائیگا۔ اللہ کے مخلص بندو! نماز کا معاملہ ٹھیک کرو۔ جسکی نماز ٹھیک نہیں اسکا کچھ ٹھیک نہیں۔ آپ میں سے جو نماز میں یا جماعت سے ادا کرنے میں سستی کرے گا وہ مجھے تکلیف پہنچانے والا ہوگا۔ کیونکہ اس سستی سے جہاد اور جماعت کو نقصان پہنچتا ہے۔ اللہ پاک میری اور آپ سب کی اصلاح فرمائے اور ہمیں نمازباجماعت کا حق اداکرنے والا بنائے۔آمین
والسلام
خادم
مکتوب خادم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
زیادہ توجہ کھالوں پر رکھیں، مگر قربانی میں پچھلی مقدار کو گرنے نہ دیا جائے۔ اللہ پاک سب کو اشھرحج اور بیت اللہ شریف کی برکتیں عطاء فرمائے۔ اور شعبہ دعوت کے سب اخوۃ کو القلم کے ۱۰۰شمارے پورے ہونے کی مبارک باد۔ یہ آپ سب کا عظیم صدقہ جاریہ ہے۔ جس سے بے شمار لوگوں کی زندگی سنوررہی ہے۔اللہ پاک قبول فرمائے۔
والسلام

خادم

No comments:

Post a Comment